Diyabetin Metabolik Kök Hücre Tedavisi

Tip II Diyabetin Cerrahi veya İlaçlar Olmadan Tersine Dönmesi…

Tip 2 diyabet hastasıysanız, doktorunuz size asla% 90 diyabet vakalarının geri dönüşümlü olduğunu söylemez. Aslında, etrafındaki “ters” kelimesinden söz ediyorsanız, muhtemelen üzülecek ve irrasyonel hale gelecektir. Tıp fakültesi eğitimi sadece “Diyabetin Kontrol Edilmesi” kelimesine cevap vermesine izin veriyor. Onun için “ters” kelimesi mevcut değil. Bununla birlikte, doktorunuz cehaletinden yalnızca kısmen sorumludur - Patentli ürünlerini (ilaçlarını) mümkün olduğunca çabuk piyasaya sürmeleri ve ardından bu ilaçları satarak büyük karlar elde etmeleri için doktorları önyargılı klinik denemeler yoluyla sistematik olarak yıkayan güçlü ilaç endüstrisidir. Tabii ki belirtileri tedavi etmek ama hastalığı değil.

Bir hastalığın tedavisinde, tersine çevrildiğinden veya iyileştirildiğinden daha fazla para vardır. ABD'de yapılan yeni bir ankete göre, Amerikan diyabet hastaları hastalıklarını kontrol etme maliyetlerine yıllık ortalama 6 bin dolar harcıyor. Bu rakam, malzemeleri, ilaçları, doktor ziyaretlerini, yıllık göz muayenelerini ve diğer rutin masrafları izlemeyi içerir. Ancak toplam, kalp hastalığı, felç, karaciğer ve böbrek hasarı, göz hasarı ve enfeksiyonlara yatkınlık ve amputasyonlara yol açabilecek zayıf iyileşme gibi Tip 2 diyabetin neden olduğu tıbbi komplikasyonların maliyetini içermez.

Geçen yıl önde gelen bir ABD ilaç şirketi, insülin satışından 2 milyar dolar elde etti. Küresel insülin satışları şimdi 2000 yılı başından bu yana% 400 artarak yıllık 15.4 milyar dolar. İnsülin satışlarının katlanarak artmaya devam etmesi bekleniyor ve 2050 yılına kadar, dünya nüfusunun% 20 - 30'unun artışla diyabet olacağı tahmin ediliyor büyük ölçüde Tip 2 ile ilişkilidir. Dünya Sağlık Örgütü (WHO) Ağustos 2011'de dünya genelinde 346 milyon insanın diabetes mellitus olduğunu bildirdi. 2004 yılında, dünya genelinde tahmini 3,4 milyon ölüm, yüksek kan şekeri sonucudur. 2005 ve 2030 yılları arasında diabetes mellitus prevalansının iki katına çıkacağını öngördü.

Diyabet Tip 2, modern salgın formunda, geri dönüşümlü bir hastalıktır.

“Kontrollü” Diabetes mellitus, hastalığın kan şekeri düzeyleri (yani 80 ila 100 mg / dl) ve hemoglobin A1C (yani% 5.5'ten az) için normal aralıkta tutarlı bir şekilde yönetildiğini gösterir. Diyabet, diyabetik ilaçlar ve / veya insülinle yapay olarak kontrol edilebilir. Diyabet diyabetik ilaçlarla yapay olarak kontrol edildiğinde, hastalık ilerlemeye devam eder ve körlük, böbrek yetmezliği ve amputasyon gibi çeşitli diyabetik komplikasyonların ilerlemesini ve gelişimini durdurmaz.

Mevcut durum-

1) Yanlış tanı yaklaşımı - Hastaların çoğunda diabetes mellitus tanısı sadece açlık / doğum sonrası kan şekeri düzeyleri ve Glukoz tolerans testi ile yapılır. İdeal olarak, kesin bir tanı konmadan önce her hastada kan insülini düzeyleri / C-peptid de kontrol edilmelidir.

2) Temelde kusurlu terapötik yaklaşım - Teşhis yapılır yapılmaz doktorlar çok sık, erken veya esas olarak asıl sorunun hastalık sürecinin ilk aşamalarında asıl problemin olduğunu kabul etmeden kan şekeri düşürücü ilaçlar veya insülini reçete ederler. Vücut hücrelerinin insülin direnci ve insülin eksikliği. İnsülin direnci, ilaçlarla birlikte kan şekeri seviyelerinin yapay olarak azaltılması veya insülin enjekte edilmesiyle (nihayetinde kronik olarak yüksek insülin seviyelerine neden olur) tersine çevrilemez. Hücrelerin insülin duyarlılığını arttırmak için toksik olmayan birkaç doğal seçenek vardır.

Kronik olarak yüksek insülin seviyeleri hakkında bir kelime-

İnsülinle ilgili kötü bir şey yok. İnsülin, kanda dolaşan insülin seviyesinin normal, sağlıklı bir aralıkta kalması koşuluyla, sağlıklı bir insan vücudunda yüzlerce farklı işlevi olan bir hormondur. Ancak vücut çok fazla insülinle doygun hale geldiğinde, normalde bu sağlıklı hormon toksik hale gelir.

Metabolic therapy2

Kronik olarak yükseltilmiş İnsülin, kronik olarak yükseltilmiş kan şekeri seviyelerinden daha tehlikeli olabilir.

Uzun süreler boyunca aşırı insülin, kalp hastalığı, obezite, yüksek tansiyon, tip 2 diyabet, osteoporoz, Alzheimer hastalığı, uyku apnesi ve hatta kanser dahil olmak üzere çok çeşitli kronik dejeneratif hastalıklara neden olur veya katkıda bulunur.

Eğer diyabetik bir hastaysanız, lütfen notun yukarısındaki ifadesi, yarından itibaren insülin enjekte etmeyi bırakmanız gerektiği anlamına gelmez. İnsülin rejiminizde herhangi bir değişiklik yapmadan önce daima doktorunuza danışın! Kan şekeri düşürücü ilaçların ve insülinin azaltılması ve kesilmesi her zaman denetimli ve adım adım bir işlem olmalıdır.

Tip 2 Diabetes mellitus genetik bir hastalık değildir. Birçok kaynak, tip 2 diyabetin kalıtsal olduğunu iddia eder, çünkü aynı ailenin birkaç üyesi hastalıktan etkilenir. İnsanlar genellikle diyabetli olduklarını belirtir çünkü ailede akmaktadır. Diyabete bilimsel bir genetik bağlantı yoktur. Tip 2 diyabet geliştireceğinizi gösteren bir DNA analiziniz olamaz. Diyabetli ailelerde çalışan yaygın iplik genetik değildir. Bu konu, aile üyeleri diyet tercihlerini veya diyabet geliştirme riskini artıran önyargıları kabul ettiğinde oluşturulur. Diyabetli anneler genellikle aynı yüksek karbonhidrat diyetini yedikleri için diyabet geliştiren kız çocuklarına tarif defterleri aktarır. Bu nedenle, bireyler, özellikle aşırı, kronik yüksek stres, toksinler, obezite, trans yağlar, bazı mikro besinlerin eksikliği, otonomik sistem disfonksiyonu, hipotalamik disregülasyon eksikliği, karbonhidrat tüketimi olan diabetes mellitus'un nedenlerini anlar ve önlerler. ,vb . diabetes mellitus'taki eğilim yavaşlayacak ve düşecektir. Ne yazık ki, sağlık uzmanlarının yukarıda tanımamasına devam etmekte olan başarısızlık, özellikle diyabet mellitusun başlıca nedeni olarak, insanların diabetes mellitusun önlenmesi için ne yapılması gerektiği konusunda halkın doğru bir şekilde eğitilmesindeki ilerlemeyi önemli ölçüde engellediğinden, özellikle fazla miktarda karbonhidrata neden olmaktadır.

Tip 2 diabetes mellitusun tersine çevrilmesi için Metabolik Kök Hücre Tedavisi, şu anda sadece Almanya'daki I.D Clinic Clinic'te sunulan 7 günlük bir konut tedavi programıdır.

Metabolik Kök Hücre Tedavisinin üç amacı vardır-

1. Hastalığın ilerlemesini durdur,

2. Tersine çevirme işlemini başlatmak

3. Zaten hastalık sürecinden kaynaklanan vücut hasarlarını tedavi edin.

Metabolik Kök Hücre tedavisi “sihirli bir mermi” değil, diyabet ile hücresel mitokondriyal düzeyde diyabetle mücadele etmek için insan fizyolojisi ve biyokimyasının temel prensiplerine dayanan yoğun, kapsamlı, bütünleştirici bir terapötik yaklaşımdır. Uzun süren terapötik etkiyi elde etmek için Alman biyolojik tedavilerini ortomoleküler bir yaklaşımla birleştirir ve bu hastalığa neden olan olası tüm faktörleri ilk etapta ortadan kaldırmaya çalışırız. Ayrıca vücut hücresinin insülin duyarlılığını artırmak ve pankreasın zarar görmüş veya işlevsiz Beta hücrelerini (insülin salgılayan) yenilemek için son teknoloji fotonik cihaz kullanıyoruz. Aynı zamanda, yüksek tansiyon, böbrek problemleri, göz problemleri, vb. Gibi hastalıkla ilişkili ikincil patolojileri de tedavi ediyoruz. Detoksifikasyon prosedürleri, toksinlerin, ağır metallerin, böcek ilaçlarının vs. vücutlarının temizlenmesine ve vücudun arterlerinden (Kalp, beyin, böbrekler vb.) Tıkanıklıkların giderilmesine yardımcı olur. Program tamamen cerrahi değildir ve risk / yan etkisi yoktur.

Diyabet İçin Metabolik Kök Hücre Tedavisi Programı

Kimin için?-

18 yaşından büyük diyabetik hastalar (tip I ve tip II).

Süre? - 7 gün (Günlük 2 ila 4 saat ayakta tedavi tabanlı yoğun tedavi seansları) + 6 ay bize verilen ilaçları alır.

Tedavi paketine neler dahildir? -

• Detaylı hasta incelemesi ve uzman muayenesi

• Mevcut diyabetik durumu değerlendirmek için spesifik kan testleri

• Beyin, böbrek, kalp ve pankreas fonksiyonlarını değerlendirmek için fonksiyonel tanı

• Kan hücrelerinin yenilenmesi için kanın yeniden canlandırılmasının çeşitli oturumları

• Vücuttaki enfeksiyonun tüm gizli odaklarını kaldırmak için çeşitli İntravenöz Ozon tedavisi seansları

• “Diyabet İçin Kök Hücreler” için 10 kas içi enjeksiyon

• İnsülin salgılayan beta hücrelerinin rejenerasyonu için özel ekipmanla pankreasın birkaç seans Lazer Taraması

• Vücut organlarına oksijen tedarikini arttırmak için özel teçhizatlı birkaç Alman intravenöz oksijen tedavisi seansı

• 6 ay süren Oral Alman Ortomoleküler kapsül paketi

• 5-12 kg'lık kilo kaybına ulaşmak için Take-home Ortomoleküler enjeksiyonlar (obez hastalarda)

• Doğru Karbonhidrat Oranı ile Bireyselleştirilmiş Diyet Önerileri: Yağlar: Proteinler

• Spor salonuna ve yüzme havuzuna erişim

• Hasta eğitimi, öğretme, hasta izleme

• Alman vize destek mektubu

Hasta programdan sonra ne yaşar? -

• Diyabet ilaçları kullanmadan kan şekeri seviyelerinin NORMALİZASYONU

• Diyabet ilaçlarının (insülin dahil) önemli ölçüde azalması veya tamamen kesilmesi

• 2 ay içinde 5-12 kg kilo kaybı (fazla kilolu)

• Diyabet hastalarının yaşadığı semptomların önemli ölçüde iyileşmesi viz. yorgunluk, bulanık görme, susuzluk, ellerde ve ayaklarda ağrı ve uyuşukluk, idrar yolu enfeksiyonu, yaraların yavaş iyileşmesi, vb.

• Gelecekteki diyabet komplikasyonları geliştirme riskini önemli derecede azaltma. kangren, körlük, böbrek yetmezliği, kalp krizi, felç, vb.

• Tip 2 diyabet vakalarının% 90'ında diyabet ilaçlarının tamamen kesilmesi (insülin dahil) mümkündür

“Metabolik Kök Tedavisi” nin ek uzun vadeli faydaları -

• Daha sonraki yaşamda kanserden muzdarip olma şansını önemli ölçüde azaltmış (Diyabet hastalarının kanser teşhisi normal insanlara göre 3 kat daha fazladır)

• Daha sonraki yaşamda kalp krizi veya İnme geçirme riskini önemli derecede azaltma (Diyabet hastalarının kalp krizi geçirme veya Normal insanlara göre İnme geçirme olasılıkları 4 kat daha fazladır)

“Metabolik Kök Terapisi” nden en çok kim yararlanacak?

Tip I veya II Diabetes Mellitus'lu herhangi bir kişi (kadın ve erkek) -

1. 20 yıldan fazla olmayan süre için acı çekmek

2. Kan şekeri düşürücü ilaç kullanan hastalar

3. İnsülin gören hastalar

Tekrar diyabet hastası mıyım?

Hayır- Tedavi programının sonunda verilen özel tıbbi tavsiyelere uyursanız.