ID.Clinic Fat2Fit Programı

Tıbbi olarak denetlenen cerrahi olmayan kalıcı kilo kaybı…

Ocak ayı diyet endüstrisi için büyük bir ay. Hoşgörü üzerindeki Noel, beldelerde panik, yeni diyetlere başlamak için acele, spor salonu abonelikleri ve bir 'Yeni Başlangıç' getiriyor. Şubat ayının başında, çoğumuz spor salonuna düştük ve bir kez daha sağlıksız ve umutsuz hissetmemize neden olarak diyet vagonlarımızdan düştük. Sürekli kilo kaybına ulaşmak için diyet, başlamadan önce bile başarısız olur - ne yapmak istediğinizi planlıyorsanız. Niye ya? Kısmen, diyetler kilo almanın neden birçok ve farklı bireysel ve özel fizyolojik nedenlerini hesaba katmadığı için.


  • Depresyon, anksiyete ve yeme bozuklukları gibi psikolojik faktörler

  • Yetersiz porsiyon kontrolü, fast food tüketimi ve çocukluktan itibaren öğrenme alışkanlıkları gibi davranışsal faktörler

  • Hipotiroidizm, insülin direnci, Cushing Sendromu gibi endokrin bozukluklar

  • Stres

  • Leptin sentezini etkileyen faktörler, vücudunuza ne kadar yağ biriktirdiğinizi belirten bir hormon, böylece açlığı düzenler

  • Zayıf glikoz kullanımı




Obezite ile İlgili Faktörler

Artan bel çizgisinin ardındaki fizyolojik nedenleri aramak yerine, en kolay cevap kilo verme konusunda bilinen bazı “gerçekçilikler” e ulaşmaktır. Sonuç olarak, sebeple değil, semptomla, kilo almayla mücadele edersiniz. Bu deneyim bize hastaların diyet sırasında birkaç kilo verdiklerini, ancak kilo kaybına (yo-yo etkisi) çok hızlı bir şekilde geri döndüğünü söylüyor. Bu diyetler / yöntemler çoğu hasta için neden işe yaramazsa, bu yöntemler sadece “diyet” e dayanır, çünkü bazı gıda maddelerinin alımını, azaltılmasını veya yasaklanmasını (nicelik ve nitelik), ancak endokrin yönü (hormonlar), karaciğer detoks, optimal hücresel oksijenlenme, otonom sinir sisteminin rolü ve vücut pH'sının enerji metabolizması üzerindeki etkisi tamamen göz ardı edilmektedir.



Kimlik. Clinic Fat2Fit hayatınızı değiştirecek çığır açan bir doktor tarafından denetlenen kilo verme programıdır. Prestijli I.D.'de 20'den fazla çalışma Klinik tıp dergileri, Fat2Fit Programının dünyanın dört bir yanındaki binlerce kişiye yardım etmedeki olağanüstü başarısını belgelemiştir. Birçok diyet ve egzersiz programı sonuç iddia ediyor, ancak yayınlanan sonuçların kanıtı nerede? Ünlü İD'den bilim adamları Klinik üniversiteler ve diğer birçok araştırma kurumu Fat2Fit programının kilo vermedeki etkinliğine övgüde bulundu.



Kimlik. Clinic Fit2Fat, yalnızca anormal yağ bankalarınızı azaltmaya yardımcı olmakla kalmayıp, aynı zamanda yeme alışkanlıklarınızı yenileyen beyninizi ve endokrin sisteminizi de sıfırlamanıza yardımcı olan kalıcı bir kilo verme planıdır.



Önemli kilo kaybı başarısı dışında: Fat2Fit Programında şunlar bulundu:

  • Kan şekeri seviyesini% 20 ila% 40 düşürün (Obez Diyabet hastalarına şiddetle tavsiye edilir)

  • Trigliseridleri% 37 azaltın

  • Kronik Enflamasyonu% 30 Azaltır








Tedavi öncesi değerlendirme



Hastanın bu programa girmesinin fizibilitesini belirlemek. Detaylı öykü alma, fizik muayene, gerekli kan testleri, karbonhidrat toleransı üst limitinin (ULCT) belirlenmesi, VKİ, İdeal hedef ağırlık ve vücut yağ ölçümü.

Programın detayları



İlk 6 gün (klinikte): Kliniğe günlük hasta katılımı zorunludur (I.D. Clinicy'de 6 gün)



Ne yaparız




  • Hormonal dengesizliklerin düzeltilmesi

  • Mikrobesin dengesizliklerinin düzeltilmesi

  • Özel diyet

  • Asit-baz dengesinin düzeltilmesi

  • Toksinlerin vücuttan atılması

  • Karaciğer detoksifikasyon

  • Otonom Sinir sistemi dengesizliğinin düzeltilmesi



Gelecek 35-40 gün (evde)




  • Kişiye özel Düşük karbonhidrat diyeti, her birinin karbonhidrat toleransı üst limitine (ULCT) bağlıdır.

  • Ortomoleküler takviyeler





Her iki fazın tamamlanmasından sonra toplam kilo kaybı. Clinic Fat2Fit programı (evde + evde) = 13 ila 22 kg



Avantajlar ve bonus etkileri




  • Takip etmesi kolay - Açlık hissi yok

  • Programda egzersiz yapmak zorunlu değildir

  • etkili

  • Kalıcı etkisi

  • Kısa sürede önemli kilo kaybı

  • Cerrahi olmayan yöntem

  • Yan efektleri olmayan

  • Selülitin kalça, kalçadan kaybolması

  • Kas kaybı yok (diğer diyet / yöntemlerden farklı olarak). Sadece fazla vücut yağ kaybı olur.

  • Cilt dokusunda iyileşme ve kırışıklıkların kaybolması / çift çene

  • 15 kg kilo verdikten sonra bile ciltte gerilme izi yok

  • Diabetes Mellitus II'nin daha sonraki yaşamında gelişme riskinde önemli bir azalma

  • Yaşamda ileride koroner kalp hastalığı gelişme riskinde belirgin azalma

  • Yaşamda daha sonra kanser gelişme riskinde önemli azalma

  • Tansiyonu yüksek olanlarda kan basıncının düşmesi.

  • Ruh hali ve özgüvende gelişme

  • Diyabetik olmayan sağlıklı bir bebek doğurma şansı arttırıldı (gebe kalmayı planlayan kadınlarda)

  • Erkeklerde artmış kas kütlesi, cinsel etki ve libido.





Kilo Verme Hakkında Mitler

 

Efsane 1:



Diyet gazlı içecekler ve yapay tatlandırıcılar, istediğiniz tüm gazlı içeceklerin ve hamur işlerinin tadını çıkarırken kilo vermenize yardımcı olacaktır. Pekala, sadece obez insanların stoklarında neler olduğuna bakın - diyet gazlı içecekler. Son çalışmalar yapay tatlandırıcıların obeziteye katkıda bulunduğunu ortaya koymaktadır.



Diyet soda tüketicileri, beyin hücrelerini tahrip eder ve başka sağlık tehlikeleri yaratırken aşırı kilolu kalırlar.



Efsane 2:



Yağsız veya az yağlı yiyecekler yiyin Hurda bilimi tarafından 1950'lerde yaratılan sahte kolesterol korkusu, az yağlı gıda endüstrisinin doğuşuna neden oldu. Bu besinler aynı zamanda yapay tatlandırıcılar ile de tatlandırılır ve çift sağlık tehlikesine neden olabilir. Margarin ve hidrojene yağlardan kaçının.



Vücudumuzun hücre duvarlarını, beyin hücrelerini ve sinirleri koruyan mylan kılıflarını inşa etmeye yardımcı olmak için iyi yağlara ihtiyacı vardır. Güneş ışığından D3 vitamini üretmek, dönüşüm sürecine başlamak için cildimizdeki yağlara dayanır. Neredeyse tüm diyet bilgileri bu sahte efsane üzerinde kendini kanıtlamıştır.



İyi yağlar arasında soğuk preslenmiş saf zeytinyağı, hindistancevizi yağı, balık yağları, kenevir tohumu ve keten tohumu yağı veya kanola dışında diğer soğuk preslenmiş bitkisel yağlar bulunur. Soya yağları genellikle GDO soyadandır. Organik tereyağındaki şeytanlaştırılmış doymuş yağlar, yumurtalar ve organik otlarla beslenen hayvanlardan elde edilen etler bile orta derecede sağlıklıdır.



Efsane 3:



Çok düşük kalorili alımı olan kısa özel diyetler, obez olanların attığı yollardır. Kilo vermeyi kısa bir süre için yaparlar. Fakat azalmış bir metabolizma hızı ile sonuçlanırlar.



Bu nedenle, birileri düzenli diyetine, kısmen de olsa, düşük metabolizma oranı, daha fazla yağ olarak depolanırken, metabolizma oranının azalmasına neden olur. Bu durum, diyetisyenleri yakalayan yukarı ve aşağı kilo kaybı / kazanç roller coaster sorunlarını yaratır.



Efsane 4:



Nokta eğitimi, egzersizin odaklandığı vücut alanlarında yağ yakar. Örneğin, oturma yerleri karın bölgesi kaslarını (abs) tonlayabilir ve güçlendirebilir, ancak yağ yakmazlar.



Bununla birlikte, genel kas kütlesini yaratan ağırlık çalışması yağın yakılmasına yardımcı olabilir. Sadece daha fazla kasın yağ kaybettiğinizde aynı veya daha fazla ağırlığa sahip olabileceğiniz anlamına geldiğini fark edin. Kas kütlesi yağdan daha ağır.



Genel olarak aşırı egzersizlere güvenmek yağ yakmayabilir. Sağlıklı bir yaşam tarzı hem doğru yiyeceklerin hem de egzersizlerin dengesini içerir.



Efsane 5:



Daha az yemek yemek ve kalori saymak kalıcı olarak kilo vermenin yoludur. Ne zaman yemek yemeniz gerektiğini bilmek akıllıca olur, ancak kalorileri saymak verimsiz olabilir.



Belirli bir diyet yaklaşımına karar vermeden önce vücut tipinizi belirlemelisiniz. Vücut tipinize uygun gıdalar doğal olarak yağ yakmanıza yardımcı olur.