Lazer Tedavisi

İntravenöz lazer kan ışınlama yöntemi ilk olarak Sovyet bilim adamları E.N.Meschalkin ve V.S.Sergiewski tarafından 1981'de etkili bir terapi olarak sunuldu. Bu yöntem, kardiyovasküler hastalıkların tedavisi için geliştirildi. Kanın reolojik özelliklerinin iyileştirilmesinin yanı sıra mikrosirkülasyonun ve enfarktüs alanının azalmasının iyileştirildiği kanıtlanmıştır. Sonraki çalışmalarda, ritmi ve ani kardiyak ölümü daha da azalttı. Çalışmalar, yıllarca süren siyasi ayrılık nedeniyle Batı'da çok az bilinen ve Rusça'nın onaylanmadığı kabul edildi. Hastalar için klinik araştırma ve uygulamaların yanı sıra, aynı zamanda Estonya hücre biyoloğu Tiina Karu tarafından hücre biyolojik temeli geliştirilmiştir.

İntravenöz lazer tedavisi, bağışıklık sistemini uyaran, kan dolaşımını iyileştiren, anti-enflamatuar etkiler gösteren ve hem hücre metabolizmasını hem de yeni hücrelerin üretimini aktive eden yumuşak lazerlerin biyolojik iyileştirme etkisine dayanır.

Yöntem

Akan kan hücreleri, bir kanül ile kol vene yerleştirilen steril tek kullanımlık bir lazer fiber vasıtasıyla doğrudan farklı dalga boylarında (kırmızı, yeşil, mavi) lazer ışığıyla yayılır.

Işık kantini kan hücreleri tarafından emilir; Bu işlem tarif edilen pozitif biyostimülatör reaksiyonları başlatır ve ayrıca antioksidan enzim sistemini aktive eder.

Hastalar uzanırken veya otururken ya da oturma pozisyonundayken tedavi edilir. İşlem 15 ila 20 dakika sürer.

Endikasyonları

İntravenöz lazer tedavisi, bağışıklık sistemi, farklı organ sistemleri veya metabolizma zayıflığı ile bağlantılı kronik hastalıkları tedavi etmek için mükemmel bir şekilde kullanılabilir.

İşte bazı örnekler:

• Her türlü iltihap

• İmmünolojik zayıf koşullar

• Karaciğerin kronik hastalıkları

• Lipid metabolizması bozuklukları

• Şeker hastalığı

• Otoimmün hastalıklar

• Sinir sistemi hastalıkları

• Kalp ve böbrek hastalıkları

• Kronik inflamatuar bağırsak hastalıkları

• Maküler Dejenerasyon

• Dolaşım bozuklukları

• Cilt hastalıkları

• Hormon sistemi bozuklukları

• artroz

• Her türlü acılar

• Fibromiyalji

• Çoklu skleroz

• Kanserli hastalıklar

Ayrıca, intravenöz lazer tedavisi, fiziksel olarak formda kalmak ve yaşlanma karşıtı amaçlar için koruyucu tedavide mükemmel bir şekilde kullanılabilir.