Timus Tedavisi

Timus Tedavisi immün tedavi için en önemli yapı taşıdır. Bu ilk tedavi, vücudun bağışıklık sistemini aktive eden ve dengeleyen bir dizi timus özü enjeksiyonunu içerir.

Timus bezi, sternumun hemen arkasında kalbin tepesinde bulunur. Bu bez bağışıklık sistemimizin merkezidir. Timusun işlevi, T lenfositleri (T hücreleri) üretmek ve “eğitmek” tir. Bu hücreler adaptif bağışıklık sistemi için kritik öneme sahiptir. Timüs, yaşam döngüsü boyunca boyutunu ve işlevini değiştirir. Yenidoğanlarda, bebeklerde ve ergenlikten önceki yıllarda en büyük ve en aktif olanıdır. Gençlerin başında timus küçülmeye başlar ve timus dokusu yağ dokusu ile değiştirilir. Bununla birlikte, yetişkin yaşamı boyunca az miktarda T-olimpiyat üretimi ve eğitimi devam etmektedir.

Günümüz Thymus Terapisi, 70'li yıllarda İsveçli doktor Elias Sandberg tarafından geliştirilmiştir. O zamana kadar Profesör Niehans tarafından geliştirilen klasik L Hücre Tedavisi metodu kullanıldı. Sandberg canlı hücreleri kullanmaktan vazgeçti ve 6 aylık buzağıların timus bezinden yapılan bir özü oluşturdu. Bu timus özütünü fizyolojik bir konsantrasyonda üretebildi (yani aktif bileşenlerin konsantrasyonu, doğal olarak meydana geldiği ile aynıydı). Bu yeni maddeye THX adını verdi. Bu yöntem şu anda Almanya'da 20 yıldan beri kullanılmaktadır.

Yaşam döngüsü boyunca timus bezinin boyutunun küçülmesinden dolayı, timusla ilişkili immün yanıt aldıkça yaşlandıkça azalır. 50 yaşına geldiğimizde, sadece% 15'i hala çalışıyor. Bu, yaşlandıkça artan enfeksiyon, kanser ve otoimmün hastalıklarda önemli bir artışa yol açar.

Ekstraktta yeterince timus hormonunun bulunması kritik öneme sahiptir. Bunlar Thymosin Aphla 1, Thymosin Beta 4 ve Thymolin'dir. Maalesef şu anda piyasada bulunan birçok timus ürünü bu hormonlardan yalnızca minimum miktarda içermektedir.

Tipik bir Thymus Terapi programı, timüs peptidlerini kullanan bir enjeksiyon dizisini içerir. Bu terapi, en önemli değilse, spesifik olmayan bir immünoterapidir. Bu terapi, hücresel bağışıklık sisteminin aktifleştirilmesine ve dengelenmesine neden olur. Yöntem, 1938 yılına kadar kronik hastalıklar ve kanser tedavisi konusunda ümit verici sonuçlar veren İsveç'ten Dr. Elis Sandberg'e kadar uzanıyor. THX adı verilen kendi yüksek moleküler özütünü geliştirdi. 1980’lerde Sandberg, 50’den fazla hastayı başarıyla tedavi etmişti. Tedavisinin olumlu sonuçlarına ek olarak, hastalarının çoğu önemli yaşlanma karşıtı etkilere maruz kaldı.