Ozon Tedavisi

Ozon, 1840'larda Schönbein tarafından tuhaf bir kokuya sahip bir gaz olarak keşfedildi ve Siemens tarafından 1857'de elektriksel olarak üretildi. E. Payr, ilk defa terapötik olarak oksijen türevi ozon kullandı. Oksijen-ozon tedavisi bazen ozon tedavisi olarak da adlandırılır. Bununla birlikte, saf ozon yoktur, ancak işlemde bir oksijen ve ozon karışımı uygulanmaktadır.

Ozonun insan vücudundaki etkileri:

• Önemli ölçüde karaciğer detoksifikasyon ile yardımcı olur

• Lipitlerin (LDL ve trigliseritlerin) parçalanmasına yardımcı olur. Genellikle bilindiği gibi, bu lipitler kan damarlarına (miyokard enfarktüsü, felç, tromboz) zarar vermenin başlıca suçlularıdır.

• Hücre metabolizmasının gözle görülür şekilde iyileştirilmesi (vücudun tüm enerji geri kazanımının itici gücü)

• Parçalanma ve bu nedenle ürik asit seviyesinin önemli ölçüde azalması (gut ataklarının tetiklenmesi ve damarlara zarar veren suçlu)

• Kan akışında belirgin iyileşme (perfüzyon bozukluklarını azaltır ve yeni gelişmeleri önler)

• Kırmızı kan hücresi agregasyonunda belirgin azalma (oksijen taşınması ve kan akışının iyileştirilmesi)

• Daha iyi oksijen temini ve böylece dokuya alımın artması

• Bakteri, virüs ve mantarların% 99'unu öldürür ve reformasyonunu önler.

Ozon tedavisi neredeyse 50 yaşındadır ve o zamandan beri dünya çapında büyük başarı gösteren doktorlar tarafından uygulanmaktadır. Ozon tedavisi ile ilgili bilimsel araştırmaların çoğu Almanya, Rusya ve Küba'da yapıldı. Kas içi, deri altı, damar içi ve damar içi enjeksiyonları içeren, küçük otolog kan tedavisi olarak kanla karıştırılmış, milyonlarca tedavi uygulanmıştır.

Ozon tedavisinin dönüm noktası şu anda mevcut olan “Ozonla Kan Arındırma” seçeneğidir.

Doğru dozajlama sağlayan kan ozon-oksijen infüzyon tedavisi kapsamında, daha önce hiç olmadığı kadar yoğun (çok konsantre) bir ozon tedavisi verilebilir. Bu terapi ile, bir infüzyon şişesinde hemoglobine (kırmızı kan pigmenti = oksijen taşıma sistemi) ve kan plazmasına (fiziksel çözelti yoluyla oksijen taşıma sistemi) ozon eklenir.

Bu ilke ile hem ozon hem de oksijen yüksek konsantrasyonlarda oldukça büyük miktarlarda ve daha büyük miktarlarda emilir, bu nedenle insan vücudundaki damar sistemine geri döndüklerinde hasar bölgesine ulaşır. Tam olarak, doğru kullanıldığı takdirde olumsuz reaksiyonlardan tamamen arınmış olan ve binlerce tedaviyle en şiddetli semptomlar için bile olumlu bir etkiye sahip olan bu tedavi seçeneğidir.

Ozon tedavisi için uygulama alanları -

• Koroner damarların kalsifikasyonu (egzersiz ve istirahat sırasında indüklenen göğüs ağrısı) ve miyokard enfarktüsü sonrası durum.

• Herhangi bir karaciğer hasarı (alkol, virüs)

• Kollar, bacaklar (kangren) ve beynin perfüzyon bozuklukları

• İnme için takip tedavisi (felç dahil)

• Romatoid bozukluklar (kas ve eklem romatizması, lumbago, siyatik, vb.)

• Yüksek kan lipit seviyeleri

• Yüksek ürik asit seviyeleri (gut)

• Ciddi hastalıkların ardından gecikmiş fiziksel iyileşme

• Kanser için eşlik eden bir terapi olarak (terapötik başarının kanıtlandığı gösterilmiştir)

• Farklı cilt hastalıkları tipleri

• Maküler dejenerasyonun yanı sıra perfüzyon bozukluklarının neden olduğu göz hastalıkları

• Migren

• Birçok vertigo türleri

• Genelleştirilmiş yorgunluk

• Hepatit

• İmmün yetmezlik, enfeksiyon eğilimi

• zona hastalığı

• Kronik bağırsak hastalıkları

Bir terapi döngüsü genellikle 10 ila 12 tedaviden oluşur.

Ayrıca, ozon-oksijen tedavisi, özellikle nikotin, yüksek kolesterol düzeyleri, yüksek ürik asit seviyeleri, yüksek kan basıncı, diyabet ve yaşlılık gibi mevcut risk faktörlerinin varlığında, bazı hastalıkların önlenmesinde önemli bir rol oynar.

Progresif negatif fiziksel değişiklikler, zayıf oksijen kaynağından ve ilişkili bozulan hücre metabolizmasından kaynaklanır. Kanıtlanmış biyokimyasal ve fizyolojik etkilerine dayanarak, oksijen-ozon tedavisi kesinlikle ortaya çıkan hasarları (hastalıkları) önemli ölçüde geciktirme ve hatta tamamen önleme yeteneğine sahiptir. Bu terapi, bu tür hastalıkları bariz bir şekilde hafifletti ve iyileştirdiğinden, herkes için, bu hastalığa karşı kendini en iyi şekilde korumak ve erken kullanıldığında güvenli bir tedavi sağlamak için tercih edilen bir yöntem olduğu açıktır. sahne. Bir hastalığın erken evresindeki tedavi, özellikle önemlidir, çünkü hastaların çoğu, yalnızca diğer tedavilerde başarı umuduyla geç bir aşamaya geçtiklerinde ozon tedavisini ister.

Oksijen-ozon tedavisi, bilimsel prensiplere dayanan son derece etkili bir tıbbi tedavi yöntemidir.

Tıbbi ozon

• Bağışıklık sistemini aktive eder

• Kırmızı kan hücresi metabolizmasını aktive eder ve oksijen salınımını iyileştirir

• Vücudun kendi radikal temizleyicilerini harekete geçirir ve serbest radikallerin olumsuz özelliklerini sayar.

Ozon tedavisi ideal olarak diğer biyolojik tıp yöntemleri ile birleştirilebilir, özellikle şunlar için: bozulmuş arter perfüzyonu,

• Genç ve yaşlı hastalarda canlanma,

• Stres zayıflamış bağışıklık sistemi, enfeksiyonlar ve viral hastalıklar; inflamatuar eklem hastalıkları için ve

• Enfekte olmuş yaraların tedavisi (örneğin, diyabetik hastalarda, enfekte olmuş yaralar için ozon torbası ile gazlanma)